Pozycjonowanie w google, a sieci społecznościowe

Pozycjonowanie w google, a sieci społecznościowe

Sieci społecznościowe zdobyły sobie dużo przestrzeni w Internecie z tego względu nie możemy ich nie doceniać przy promowaniu aktywności lub usług.


Pozycjonowanie w google w aspekcie sieci społecznościowych

A wręcz przeciwnie, dzięki nim możemy sprowadzić nowych odwiedzających na naszą witrynę i poprawić swoją reputację. Omawiana optymalizacja opiera się na następującej koncepcji. Będąc obecni w większej liczbie miejsc, mamy większe szanse przyciągnięcia nowych klientów. Na przykład - jeśli nasza firma jest obecna ze swymi afiszami reklamowymi w kinach, teatrach, firmach partnerskich, gazetach i tak dalej, będzie miała większe szanse przyciągnięcia nowych klientów niż firma reklamująca się tylko w folderach reklamowych, a więc pozycjonowanie w google http://mateuszkozlowski.pl/.


Oczywiście, aby takie twierdzenie było prawdziwe w większości przypadków, reklama będzie musiała być robiona ad hoc zarówno jeśli chodzi o target, jak i pod względem miejsca działania. Przedstawiona reguła jest aktualna także w odniesieniu do sieci web - nic nie da zapisywanie się do dziesiątków sieci społecznościowych bez okresowej ich aktualizacji lub bez prowadzenia odpowiedniej polityki marketingu internetowego. W praktyce bowiem sieci społecznościowe w odniesieniu do pozycjonowania w google.


W odróżnieniu od witryny internetowej, która może się nie zmieniać nawet tygodniami czy miesiącami- aktualizują się szybko, przez co wymagają większego wysiłku. Jeśli chcemy wejść na ten nowy i interesujący rynek komunikacji, musimy mieć świadomość, że aby uzyskać na nim znaczące wyniki, potrzeba czasu i dużo pracy.